۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۱۶۸۸۰
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

امام شناسی ضرورت جامعه است| اقتدار نظامی سبب تسلیم دشمن می شود

امام شناسی ضرورت جامعه است| اقتدار نظامی سبب تسلیم دشمن می شود
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به آزاد شدن کشتی ایرانی از سوی انگلیس پس از مشاهده اقتدار کشورمان، گفت: اقتدار و مقاومت ما باعث تسلیم شدن دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به آزاد شدن کشتی توقیف شده کشورمان از سوی انگلیس، گفت: از برکات انقلاب اسلامی این است که هر روز اقتدار ما در حال افزایش است، به خاطر مقاومت و اقتداری که داریم انگلیسی‌ها جرأت ندارند بیش از این کشتی ما را نگه دارند و می‌خواهند کشتی که دزدیده بودند آزاد کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: جوانان ما افتخار آفرینی کردند و با اقتدار خود دشمن را تسلیم کردند، به این جوانان مقتدر باید افتخار کنیم و باید بدانیم پرچم حکومت اسلامی به دستان همین جوانان به صاحب اصلی خود خواهد رسید و این وظیفه همه ما است که تلاش کنیم تا فرزندانی صالح و انقلابی تربیت کنیم تا در مسیر انقلاب ما را همراهی کنند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه بین امامت رهبر و امامت ائمه معصومین(ع) تفاوت وجود دارد، خاطرنشان کرد: امامت یک مقام خدادادی نظیر مقام نبوت است، مانند امامتی که در روز غدیر پیامبر اکرم(ص) برای امام علی(ع) اعلام کردند.

امام جمعه اصفهان با تأکید بر ضرورت امام شناسی و بصیرت نسبت به امام در جامعه اسلامی، تصریح کرد: این هفته عید سعید غدیر و ولادت با سعادت امام هادی(ع) را در پیش داریم، امامی که باید امام شناسی را از زیارت جامعه کبیره ایشان بیاموزیم و بر مرور آن استمرار بورزیم. ائمه معصومین(ع) منابع با ارزش و گسترده‌ای در حوزه امام شناسی در اختیار ما قرار دادند که باید از آن به خوبی استفاده کنیم./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات